Nem is értem, miért nem indítottam eddig receptblogot, de most szerencsére megvilágosodtam, útban hazafelé. Az első bejegyzés tárgya már készül én pedig rettentő izgatott vagyok.

Mivel pillanatnyilag vegák tömkelege szállta meg életem különböző területeit, ezért a receptek nagy valószínűséggel az ő igényeiknek megfelelően húsmentesek lesznek, de a lehetőségekhez mérten kiegészítem majd őket húsimádóknak szánt instrukciókkal is időnként.

Örömmel veszek mindenféle visszajelzést, pontosítást, személyes változtatást.

Hát lássuk, mi sül ki ebből...

Szerző: Kicsi Séf  2010.09.30. 14:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchendisastersdaily.blog.hu/api/trackback/id/tr272334692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása